tisdag 10 januari 2012

Apple tv

Helt klart det bästa köpet på länge.
Som den fulländade dokumentärtönten jag är så kan jag nu se alla playappar på tv'n. Så jävla skönt. Svtplay är ju min andra hälft. Vill ni ha tips på bra dokumentärer är det mig ni ska fråga :P Favoriten just nu är "Paradiset" Sjukt charmig dokumentär om en tant och en gubbe som ska sätta upp en fondtapet men som inte kan enas om färg osv. Låter dötråkigt men jag både skrattade och grät för att den var så bra. Pangpangbröder är också en intressant dokumentär, om två tvillingbröder som man får följa från 9-19 år ålder. Väldigt kul att se utvecklingen. Den ena av dom är dessutom dvärg.

Nu har kärringsophie sagt sitt. Jag skulle lätt klara mig med enbart dokumentärer för resten av mitt liv.

Eller nu ljög jag, lägg på Skins och the walking dead så har vi en deal.

Idag kommer min kimono med posten. Dvs, en fotosession med min kusin kommer gå av stapeln. Med inget annat än geishatema såklart.


Inga kommentarer: