lördag 7 januari 2012

LCHF dag 5 & 6

Blev lite dåligt med mat igår.
Så det blev bara stekt ägg och bacon och till kvällsmat kyckling i ugn med mozarella, körsbärstomater, färska champinjoner osv med bacon och sallad.


Idag:
Frukost: 1 paket bacon och stekt ägg.
Kvällsmat: strimlad kyckling med chili och broccoli och sallad.


Övrigt: kopiösa mängder vatten och lite hallon med vispad grädde.

Idag är jag klen. Trött. Huvudvärk. Trött igen. Inte så sugen på mat alls.
Men detta mående har inte bara att göra med LCHF att göra. Och NEJ jag är inte gravid.

Imorgon ska jag till studion och träna med bästa tjejerna. Jag trivs så sjukt bra med dom. Våran uppvisning 14/1 kommer bli riktigt cool!

Nu tappade jag humöret för den där fula fittan (ursäkta språket) Lillemor visade sig i tv rutan. Köp skilda världar och få epilepsi på köpet.

Inga kommentarer: