lördag 7 januari 2012

Isolera in mig i tysthet

Jag mår så jävla dåligt. Susar i öronen, hjärtklappning, varm i hela kroppen, huvudvärk och ångest. Legat i sängen hela kvällen som en rutten kyrkråtta. Allt jag vill är ju att äta en jävla chokladkaka! Marabou apelsinkrokant.

Men nä. Här ska lidas! Snälla bryt benen på mig på en gång för jag vet inte vad jag ska ha dom till nu ändå. Orkar inte röra mig ett piss.

Mitt humör går upp och ner. Natten var vinglig, rent ut sagt. Tusen saker händer i kropp och själ. Jag gråter och jag lämnar. Jag fokuserar och får utbrott.

Just nu kan väl alla ljud bara ta och upphöra? Försvinna TOTALT?! Har hört att det finns hörapparater för de som hör för bra. Som jag tex. Hör allt in i minsta detalj. En sån hörapparat gör att man inte hör allt jobbigt.

Snälla jävla hyresvärd. SKÄNK BORT HUSET ( eftersom inte en käft vill köpa detta ruckel ) SÅ ATT NÅGON MED FÖRSTÅND KAN TA TUMMEN UR RÖVEN SAMT PLÅNBOKEN OCH ISOLERA LITE?

Tänkte att det kunde vara en bra ide bara. Vet inte hur länge till jag orkar höra mors lilla skiolle och annat skräp.

Hej

Inga kommentarer: