lördag 21 januari 2012

Mysdag

Varit i skärholmen och shoppat idag. Blev lite plagg från hm, cubus och min absoluta favoritaffär; LAGERHAUS. Lägger upp bild sen på det jag köpte där. As frän uggelkruka och ljuslyktor. Love it!

Ny blir det väl gladiatorerna, zaida ska ju vara med. En riktigt grym polebrud!

Fick Mia och Klara boken av syrran idag. Så jävla roliga så man dör. Rolle är ju favoriten.

Justdet. Snacka om skillnad, 18 besökare idag på bloggen. Brukar ha 50 typ. Men alla är väl ute och super sig sönder och samman. En annan är ju duktig menar jag :P har inte varit full på minst ett år (seriöst alltså) har nog inte ens druckit alkohol när jag tänker efter..

1 kommentar:

Manicsam sa...

Jag är inte ute o super =)
jag sitter hellre hemma,kollar film o läser din blogg då du skrivit något nytt i den =)