lördag 21 januari 2012

Gammalt rassel..

..Som jag skrev 2007.. Mitt sk "liv":

"klockan är nu 10.10, jag har snortat bort hela natten;P nästan iallafall. fick vänta 4 timmar på att få skiten, krångel hit och dit, men tillslut fick jag hålla i påsen med det vita underbara pulvret:)
har varit här hemma, snortade en stadig lina, sedan gick vi till bruket, satt där och chillade hos en polare.. var trevligt, bekantade mig med diffe, jag hatar diffe... jag ska göra sönder han en dag, men den dagen är när jag har knarkat så mycket så jag inte orkar längre, har vi kommit fram till, jag L och A...

sitter just nu hemma, A står i duschen, D sitter i soffan och L har faktiskt lagt sig i sängen och sover nu.. jag kommer nog inte få någon sömn förns nästa natt som kommer för vi ska köra på vaket idag igen.

har varit mycket känslor som har väckts under den här morgonen/natten.. tack A för du får mig att öppna mig och tack L för du alltid finns.. kärlek vänner, kärlek."

Inga kommentarer: