tisdag 17 januari 2012

Bränner

Så här ser en LCHF-inhandling ut. Ja om man bortser från hårspray o diskmedel:P Men det är ju inget man stoppar i käften direkt.

I en vecka har jag haft den där vidriga känslan i bröstet. Det hettar, svider, spänner och är klaustrofobiskt. Det enda jag har mot ångest är lergigan. Och det gör enbart att jag blir trött. Inget annat.. Det suger. Är rödflammig och irriterad på bröstkorgen nästan hela tiden. Jag tycker inte att jag har någon anledning att ha ångest. Allt flyter på bra liksom.. Som vanligt är det väl det undermedvetna som spökar och möjligtvis socker/kolhydratutsättningen. Har ju börjat gå ner i vikt nu så förbränningen har satt igång på riktigt. Tog ett tag.

I helgen åker jag till älskade syster. Längtar!

Imorgon kommer mitt boendestöd, vi ska gå igenom en massa papper och efter det ska jag plocka och färga ögonbrynen. Adjöken

Inga kommentarer: