lördag 14 januari 2012

Skrivit igårkväll..

Ligger helt död, iskall och öm i kroppen i sängen. Har haft sista genomgången inför morgondagens uppvisning. Det kommer bli sjukt bra! Är faktiskt inte nervös alls men det kommer väl.

På vägen hem i bilen rappade jag till organismens album 'peta på döda saker med pinnar'. Ett album som alltid går hem. Och jag kan ju vartenda ord i alla låtar så det var en riktig show i bilen haha.

Varje gång jag åker hem från dansen så åker jag förbi valbo köpcentrum. Från motorvägen ser man den stora parkeringen och där står alltid en massa lastbilar. Det där med lastbilar alltså. Snöade in i det ett tag och ville ha reda på i minsta detalj hur dom sover, chaffisarna alltså, vart dom sover, om dom inte är rädda att stå över en natt någonstans helt öde, brukar lastbilar parkera bredvid varandra även fast chaffisarna inte känner varandra bara för att känna sig lite tryggare? hur länge sover dom? hur ser det ut där bakom sätena? Blir det inte sjukt kallt om vintern?
Ja jag är rätt fashinerad. Det känns så mysigt på något vis hahah. Jag är en sjuk jävel.

Nu är mina öron kokheta, min bröstkorg ser ut som sverigekartan (med alla orter utprickade) och min nya iphone 4s är bäst!

Tack och godnatt.
Uppdaterar imorgon ang uppvisningen:) Kommer filma även.

På bilden ser ni mina stackars ben, INNAN jag åkte iväg på kvällsträmingen idag. Vill inte ens se hur dom ser ut nu.

Inga kommentarer: