lördag 7 januari 2012

Att våga

Har inte riktigt vågat outa min blogg på facebook än. Är rädd att folk ska tycka illa om mig då. Tycka att jaha, hon är en sån där aspergare som söker uppmärksamhet alltså.
Jag har alltid haft svårt att beskriva för folk hur jag känner, på riktigt, här inuti. Jag har svårt att öppna mig och visa vem jag. Jag har jättesvårt med det. Är rädd att jag ska bli missuppfattad.

Därför har jag den här bloggen. Där jag kan skriva allt som försigår i mitt huvud. Ni kanske lär er mycket mer om mig genom bloggen..

Jag söker inte uppmärksamhet.
Jag söker förståelse. För jag är så rädd inför framtiden, jobb osv, nya vänner.

Aspergen ställer till med mycket negativt men även positivt.

Så. borde jag outa bloggen o visa vem jag är och vad jag har i min ryggsäck?För den är helt proppfull av precis allt.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Som du själv säger, så skriver du bloggen för din egen skull, om någon annan har problem med det, eller med det du skriver, är det mer deras problem än ditt?

Stå för den du är, var stolt för den du är, oavsett om andra må misstycka!

Monia sa...

Jag håller med Joakim. Go girl! :)