tisdag 1 september 2009

härj

morsning.

fy fan vad jag är trött. har härjat med tröjor i jagvetinte, tjugo minuter? vad är det för fel på mina tröjor? antingen så är de för stora och sladdriga, eller så har de krympt i tvätten så att ärmarna är för korta. jag blir tokig!

men jag kan trösta mig med att det känns så skönt, för att jag har inte tänkt på droger på flera flera månader. de där tankarna har flyttat ut från min hjärna.

tjugo i nio kommer sofia och hämtar mig, vet ni hur skönt det är att slippa pendla med bussar? i fyra års tid åkte jag ca 5 mil om dagen, det var drygt. fyra olika bussar om dagen. INTE KUL.

ikväll tänkte jag nog sova hos mamma och pappa. jag har faktiskt inte sovit där en enda gång i sommar tror jag? herregud..
nåja, får mysa omkring med mina griskatter idag iallafall. åh så jag har saknat er!
_______________________

angående helgen:
i fredags tittade jag och tommi på kristallen och åt fläskfilé. på lördagen fick jag se görans fantastiska tatuering som han raffsat ihop själv och enligt mig såg det ut som "benrester från forntiden" och enligt honom "en sjuk pelikan". spännade. på eftermiddagen åkte vi hem till nädix och ivan i gränby, de har flyttat ihop:) sedan bilade vi hem till tommi och åt hemlagad pizza. supergott! jag och nada drack lite öl (jag har inte druckit en droppe sen min student).

satan vad ont i magen jag fick. hejdå!

Inga kommentarer: