fredag 25 september 2009

allt och inget

Tjena fans!

Idag har det varit en myrornaskrig dag.

Jag och Josefine vaknade vid halv nio, gick upp och åt frukost, åkte sedan ner på stan och glodde. Köpte klart Tommis presenter, handlade ett par as fina skor till mig själv till hälften av priset av dem jag hittade igår och dessutom var dessa skor annu snyggare = nöjd Sophie. Sedan åkte vi till Bok och Biblioteksmässan som vimmlade av människor. Den första personen jag såg var typ Janne Josefsson (skönaste karln i Sverige) sedan såg jag även Pelle som har skrivit boken Mr Tourettes och jag, som jag läste ut i förrgår. Det var roligt att bara få se hans ansikte, han är en talang! Jag var ju även på hans föreläsning på psykiatrimässan i Gävle. Grym!
Vi jobbade lite vid Västerbergs monter, fick ha t-shirts på oss och dela ut informationsblad till förbipasserande människor. Micke i klassen visade mig vägen till serietidningsstället och där såg jag på en gång att tecknaren till tidningen Elvis satt och signerade, eftersom Tommi tycker mycket om den serien ställde jag mig i den aplånga kön med Västerbergs broschyrer (vi säger att det stavas så) i handen och svettades, och väntade, och köpte en bok och lät han signera den till Tommi. Svetten rann kan jag säga, så jävlans varmt hörni!

Nu är jag för trött, jag orkar inte skriva mer.
Imorgon bitti ska vi gå upp 07.00 och vara på mässan igen kl 09. Tåget hem går 17.00.

Jag saknar Tommi, tror jag biter av stortån av längtan snart.. Hoppar in i duschen så länge.
Sen ska jag läsa Kjell Erikssons bok som jag köpte idag. OCH VET NI VAD JAG KÖPTE MER, JO EN LEIF GW PERSSON GUBBE.
mohahahah

hejs

Inga kommentarer: