lördag 26 september 2009

Tågupdate

Tjena.

Sitter på tåget och gör det jag gör som allra bäst -fördriver tiden framför datorn. Det blev en tidig morgon, var på mässan klockan nio och satte igång mitt tvåtimmarspass som var roligt och flöt förbi på något som kändes som fem minuter. Fick höra att jag var flitig också:]
Vad hände på mässan idag då? Fram till klockan tio var det relativt folktomt, men sedan rasade alla in, alltså verkligen rasade, drällde och exploderade. Det gick knappt att gå. Jag lyssnade på vår lärare Hans när han pratade vid vår monter om sina böcker Poker Mongo och Stand Up Psycho. Duktig karl det må jag säga!

Har liksom inte orkat uppdaterat så noga i bloggen, det har blivit i farten.. Har varit så mycket annat att tänka och fokusera på.

Vi har åkt tåg sen klockan 17.00, vi är framme i Gävle så sent som 22.40, SJUKT JÄVLA SEGT.

Hejhej

Inga kommentarer: