tisdag 8 september 2009

chi gong

Nu är hotellet fixat inför bokmässan. Jag och Josefine hittade ett som låg centralt i göteborg, 4 stjärnigt, dubbelrum, frukost ingår = 2500 kronor var för 3 nätter. Det var bara till att boka på en gång. Ska bli så jävla roligt att komma bort, bo på hotell och dessutom få frossa på en BOK OCH BIBILIOTEKSMÄSSA! Förstår ni hur glad jag är? Nej jag tänkte väl det.

Imorgon ska jag upp med tuppen för att gå på chi gong klockan 09.00. Catherine hämtar mig med bil och ska också gå. Jag är så ivrig inför det. Jag älskar att testa nya saker!

Idag har Helene och jag varit till Kvantum (nej jag tänker inte säga Maxi, för mig är det Kvantum och bara Kvantum) och handlat mat. Vi hann hem lagomt till Idol så jag var sjukt nöjd.

Kan inte sluta le åt min nya sänglampa. Jag har alltså legat och kisat i dunkelt ljus varje kväll och försökt läsa och äntligen fick jag tummen ur röven igår och köpte min en ny lampis.

Hallalujah jesus här!!!

3 kommentarer:

Sofia sa...

Åh hinner fröken Sophie med att träffa mig kanske? Är jämt i Göteborg och... Vi måste ju!! :)

sophieproppz sa...

Ja snälla kan vi inte ses? Vi kanske kan gå ut någon kväll och ta en öl eller så? Eller gå på stan någon dag:) Du får visa mig ruunt:D:D

Sofia sa...

Åååh jaa det måste vi göra såklart! Ska kolla upp om det händer något ballt den helgen :) Klart jag ska visa dig runt! :D