onsdag 30 september 2009

I Tommis skor

En dag som denna har jag traskat omkring i Tommis skor. Vi har ju liksom samma skostorlek så vi har bytlånats dojjor nu (mest för att jag hade sånt jävla skoskav sist jag var där att jag lämnade kvar mina så att han kunde gå ut dem tills nästa gång vi ses haha)

Mamma har varit här och hjälpt mig att handla, tvättat och rensat alla förbaskade kökslådor. Numer har jag plats med en alldeles egen pärl-låda. Känns toppen:)

Kom ut från duschen för en stund sen. Det känns som att jag har tagit opiater, sub eller något. Har fått denna känsla förut efter jag har duschat, det liksom pirrar skönt i musklerna och känns alldeles lent och mjukt i hela kroppen. Dunkar armarna av sköna känslor. Men ren är jag, så ren man kan bli. Så don't wööörryy.

Tack till alla som har varit så snälla och uppmuntrat mig efter mitt inlägg igår om vikten. Det känns varmt i hjärtat. De där smällfet tankarna har väl släppt men det jag oroar mig mest över är att gå upp ännu mer i vikt. Gode gud: jag vill inte! Har tittat på bilder från förr, jag var som en ballong alltså. Riktigt pillertjock, knarktjock, äckeltjock. Skulle jag gå upp mer i vikt nu skulle det iofs se mer naturligt ut. Men ändå!

Inga kommentarer: