tisdag 8 september 2009

världens bästa sänglampa

Igår skällde jag lite på färjan gubben och idag ska jag skälla VÄLDIGT MYCKET på pitbulls jävla nya dynglåt som låter så dåligt att jag nästan börjar gråta. I know you want me heter den och jag har helt seriöst ilska i hela kroppen. Den är så pissdålig att klockorna stannar. USH.

Jag har en rätt bra hårdag idag och det kanske är på tiden att jag börjar skriva med små och stora bokstäver här på bloggen, är väldigt noga med sånt annars när jag skriver men här på bloggen har det blivit som en oskriven lag att strunta i stora bokstäver.

Snart kommer Fia och hämtar mig sen blir det skolan och textrespons i tre timmar.

Jag är helt lycklig för igår köpte jag världens bästa sänglampa!!!!!!!!!!!! Den fanns i rött, svart och babyrosa. Jag försöker hålla mig inom ramarna nu för tiden, min lägenhet är tillräckligt färgstark som den är. Men den där rosa lampan liksom skrek på mig men jag sa till mig själv att sansa mig och ta den svarta istället. Letade och letade, hittade ingen svart. Så jag sa till mamma "hoppas att det inte finns någon svart så att jag blir tvungen att ta den rosa" och det fanns ingen svart så det blev givetvis en rosa. Det är världens bästa lampa och nu har jag ännu en färgklick i lägenheten. Titta! Den går att vrida, snirkla och böja hur mycket man vill. Glad Sophie




Jag köpte äntligen en ram till min Salad Fingers målning som jag gjorde 2006 (!!). Så nu ska den upp någonstans. Det börjar nog bli ganska plottrigt.

FLYTT?? TOMMI?? NU?? JA?? TACK?!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Sara sa...

AVIIIIIIIS!
Jag har typ en silvrig, vart köpte du den där?