onsdag 2 september 2009

såatt

hej-efter-världens-längsta-dag

det har varit intressant! den ena föreläsningen bättre än den andra. min favorit var pelle som pratade om sig själv och sin tourettes. tiden bara rusade iväg när han föreläste, jag ville att det aldrig skulle ta slut! otroligt duktig, och rolig människa. ska helt klart köpa hans bok.

som jag anade redan innan vi gick på mässan så träffade jag många inom vården som jag har varit i kontakt med, bland annat mitt personliga ombud, mitt boendestöd, en vårdare på psyk som hjälpte mig med medicindoseringen, personal från navet osv osv. jag såg personal från min gamla skola john bauer också, BRA att de tog intiativet till att gå på mässan tycker jag.

vet inte vad jag ska göra av helgen. fick jag önska helt fritt så hade det ju självklart varit underbart om tommi kom hit. men han är allergisk mot mina katter så ja.. degårinte.

jag har köpt nya skor idag, det var på tiden..
har tusen saker att ta upp och skriva om men jag kan varken formulera mig eller skilja på tankarna så vi tar det en annan dag, va.

hejdo

1 kommentar:

Sara sa...

Vilka lärare var där då? :P