söndag 27 september 2009

snor

Jag och Kråkan ligger i min säng hemma hos mamma och pappa. Vi har tittat lite på Min granne Totoro och ätit äggmacka till frukost, sen petade jag lite snor ur näsan på kattskrället.

Om en timme har Kjell signering på bokmässan i Göteborg, och här är jag -i GÄVLEborg. Nåja, som tröst fick jag ett fint mail av honom i alla fall:)

Idag kommer min mormor hit, vi ska äta potatisgratäng och fläskfilé. Gött! Ikväll gav jag som förslag till mamma om att gå på Flickan som lekte med elden, tror jag lyckades rätt bra, så vi går nog på den ikväll.

Annars känns det mysigt med höst, annars längtar jag efter Tommi, annars har jag katthår i ögat.

As usual...

2 kommentarer:

T sa...

Vi måste ut o springa i lövhögar snart! :D <3

Petra sa...

Varför ville ni inte se den när ni var hit då?