tisdag 1 september 2009

slut

shit vilken tung dag det har varit. galet intensivt. såg en mörk dyster och tung film imorse, hade sedan infofika, efter det hade vi lunch och efter det hade vi 2 timmars nonstop responsprat om våra dikter. galet mycket att ta in.. det liksom brusar i min hjärna och jag har huvudvärk.

jag tänker spela wow nu på direkten, när jag spelar wow kan jag koppla av och sluta tänka på så mycket saker.

ikväll ska mamma sova här. underbart!

(jag fick bra respons på min dikt, alla fick i uppgift att bygga vidare lite på sina dikter och jag skulle bygga vidare på "Ni", de var nyfikna på vilka de var.. myndigheter, föräldrar, vänner.. så jag ska ta det till mig och väva vidare på det utan att avslöja allt för mycket. det kändes riktigt häftigt att få respons på något som jag själv skrivit)

Inga kommentarer: