torsdag 10 september 2009

trött och allt

igår var det ont i huvudet, idag är det ont i huvudet plus ont i magen. känner mig irriterad över att packa, att lämna katterna hos mamma, att komma ihåg att ta med mig allt, att släpa på väska, att åka tåg.. tommi är allergisk mot mina katter så det jag har att välja på är att sätta mig på tåget.

så jag sätter mig på tåget.
och det är som det är nu men jag önskar bara jag kunde trolla bort den där helvetes allergin. men jag biter ihop, hårt hårt innan varje resa. när jag väl är där är det underbart. helt underbart. men innan är det stress och tusen saker att tänka på. klart att det tär. klart att det är jobbigt. men vad gör man inte för den man älskar? jag gör allt i alla fall.

allt.

imorgon lånar jag mammas rullväska för nu är jag trött på att få ont i axlarna, det får se hur töntigt ut det vill. mamma var snäll och ville bjuda mig och tommi på bio och mat efteråt så det blir nog en riktigt mysig helg. jag längtar!

nu lägger jag mig. lyckades inte läsa ut efterlyst tidningen igår heller så jag ska göra ett tappert försök ikväll. men ögonen kommer nog åka ned på en gång för jag är så vansinnigt trött och nu sprängs huvudet och nu sprängs magen.

1 kommentar:

T sa...

Men älskling. Vi får spendera nån helg i Järbo snart :) Det får vara resande fram o tebax för oss ett tag. Det ordnar sig snart ju ^_^