onsdag 9 september 2009

tidning på kinden

Huvudvärk, och jag undrar -är jag hungrig eller mätt? Jag är nog mätt men jag har inget annat att göra så jag ägnar mina tankar till att fundera på såna skitsaker..
Jag är helt dödstrött, igårkväll somnade jag när jag läste efterlysts tidning och det har bara hänt en gång innan att jag har somnat när jag har läst tidning och då somnade jag I tidningen så när Tommi väckte mig hade jag trycksvärta från klick på kinden. Ganska gulligt.

Jag känner mig irriterad för att helgen inte blev som jag tänkt mig. När jag har ställt in mig på något så blir det fel i mitt huvud när det inte blir så som det var planerat. Alltså det blir helt fel.
Jag får i vilket fall som helst träffa Tommi och det gör mig glad, lycklig. Har nästan längtat ihjäl mig. Önskar bara att mitt tredje hem kunde få vara på något annat ställe än på ett förbannat jävla tåg.

Nu ska jag ta en alvedon, äta kexchoklad, få sockerkick, se på idol och för att sedan hamna i sockerkoma och somna.

Imorgon ska vi göra ramar i skolan och jag ska skriva om Marcus Birro.
Det blir nog en bra dag.

Hejdå!

1 kommentar:

Petra sa...

Då är vi två då (som är irriterade för att helgen inte blivit som man tänkt sig)