tisdag 22 september 2009

Lich King

Har pärlat Sofies beställningar men magneterna är slut så jag måste köpa nya imorgon. Eftersom jag har fått 300 kronor av pärlplattorna så har jag idag köpt Lich King till WoW. Riktigt kul! Har en lvl 57 Blood Elf DK nu, så simpelt som Sophieproppz fick den heta.

Som sagt så har jag fått in snitsen på att göra halsband, köpte kedjor och allt annat idag för ca 200 kronor så här ska pillas och pysslas. Jag kan göra halsband av vilket motiv ni vill:) Blir as läckert jöö.

Nu ska jag koka nudlar, se klart på Hells Kitchen och så småningom sova. Ska upp till skolan imorgonbitti. Det blev inte att jag kunde åka dit idag, massa saker ivägen, inget jag orkar ta upp här.

Imorgon sover jag hos mamma, och på torsdag morgon blir det 08.10 tåget från Gävle till Göteborg. Kommer fram dit vid 14 tiden = LÅNG DAG PÅ TÅG. (det löser sig med Slitz, Moore, Mp3 och ett brinnande huvud) Kommer hem på lördag kväll runt 22.

Det var allt jag hade på hjärtat. Hejdå!

Jag älskar dig Tommi.

1 kommentar:

T sa...

och jag älskar dig Sophie. Always have <3 =)