onsdag 21 mars 2012

Angående drog-kategorier


Jag håller ju på och rensar bland mina kategorier. Men det är grymt svårt att veta vart jag ska lägga dom äldre inläggen i för kategori.
Tänker mest på dom inläggen som är efter jag slutade droga feb 2008. Vad ska jag döpa dom till? 

Har ni något smart förslag?

Kategorin i de inlägg som jag skrev när jag var aktiv i missbruket heter så simpelt som "Aktiv i missbruket" Men efter det då? Jag har en kategori som heter "Drogfri (första o svårtaste tiden)" men det blir så drygt att gå igenom alla inlägg och leta ut de dagar då jag hade det som jobbigast.

Och alla andra inlägg då, ska de heta bara "Drogfri"? När fan jag behöver hjälp att strukturera upp det här.


Skulle bli så glad om ni kom med förslag. Jag vill ju att ni läsare ska kunna hitta fram enkelt här i bloggen. 

Inga kommentarer: