torsdag 22 mars 2012

Sökmotorkonsult och Dangerous Brian

Är min titel hehe. Har varit på arbetsplatsen idag och snart är det dags för mig att börja på min arbetsprovning. Arbetsterapeuten och chefen ska ordna till min kontorsplats så det blir bra för mig och så att jag kan koncentrera mig på jobbet när jag är där. Så det börjar dra ihop sig.

Gick till genzys tatueringsstudio här i sandviken idag. Jag ska bygga ut min salad fingers på sidan av magen. Det kommer bli ett stort projekt. Mailade bilder som jag vill ha med i den enorma tatueringen och överlämnade även min älskade rymdbok och hänvisade till avsnittet med bilder på nebulosor. Så vaaaad kan det bli för tatuering tro;) En salig blandning i alla fall. Färgglatt och galet. Precis som jag. Väntar på att dom ska skissa upp något nice sedan har dom tid i slutet på april för gaddning. Underbaart.

Har en annan mycket spännande sak att berätta också. Men det får bli en fredagsöverraskning.

Nu ska jag iväg på pole pass i fria nivån. Ska ge mig på en Dangerous Brian

1 kommentar:

Sophie W sa...

Meeen vad spännande med tatueringen :) Can't wait to see it :)