måndag 26 mars 2012

Flexpass och inte så mycket mer

Var otroligt stel och öm i musklerna idag. Ingen höjdardag direkt. Nya tag på onsdag igen.

Imorgon ska jag göra några av sminkinläggen som ni ville att jag skulle göra :) Bland annat ögonbrynen och leopardsminkningen.

Efter det ska jag till drottninggatan 37 i gävle och färga och klippa håret. Förhoppningsvis följer mamma med. Tänkte att vi kunde äta någonstans efteråt.

Är så jävla trött. Bara gäspar mig igenom dagarna och hostan är fortfarande kvar. Kommer på kvällarna. Sjukt drygt.

Godnatt och tack för att ni tar er tid till att kommenterar här på bloggen. Jag älskar att få kommentarer. Blir helt lycklig när jag vaknar på mornarna och kollar mailen och iphonens "nytt mail signal" blippar till. Underbara känsla. Haha.


Justja. Ska på mitt första cellprov snart. Tjejer; GÖR DET ONT?!

4 kommentarer:

Monia - mamma till Tuvalie sa...

det känns inte, så oroa dig inte =)

Sophie W sa...

Ne det gör inte ont :) Känns att det händer nått där :p men det gör verkligen inte ont :)

Sophie W sa...

Ne det gör inte ont :) Känns att det händer nått där :p men det gör verkligen inte ont :)

Lesly Valencia sa...

Nej det gör inte ont. Jag gjorde mitt första för några månader sen. Bara du inte ligger och spänner dig så :)