tisdag 20 mars 2012

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Monia (www.moniasundgrenjansson.blogg.se) att skriva 5 saker som ni inte vet om mig:

1. Jag smaskar när jag sover och sträcker upp ena armen i luften och kliar mig saakta från handleden till axeln och med roterande arm. Länge. Och alltså VARJE natt.

2. När jag är trött i huvudet och försöker koppla ifrån en stund fastnar jag med ögonen och skelar som fan. Dom åker åt ett varsitt håll liksom. Min pojkvän skrattar jämt åt det 'Nu skelar du igen' Fatta vad många gånger jag gör det inför publik. Har inte vetat om att jag skelar. Det var Tommi som sa det för någon månad sedan bara.

3. Jag kan inte dricka avslagen/ljummen dricka. Nu för tiden dricker jag enbart loka/ramlösa så läsk går bort men detta innebär att jag får hälla bort otroligt mycket eller ge bort resten till slaskhinken Tommi hahah.
Köper jag en halvliters loka så måste jag dricka upp den nästan på en gång efter att jag har öppnat den annars blir det vidrigt. Jag tycker det blir så äckligt att jag får kväljningar. Det ska vara så mycket kolsyra i att det nästan gör ont när man dricker. Och vara så kallt att det ilar i tänderna. MUMS!

4. Jag har en adopterad syster från sydkorea

5. Jag HATAR att diska. Så när jag får något riktigt överjävligt som en ungsform med fastbränt skit i så slänger jag hellre fanskapet än att diska det. Och ja det har hänt många gånger att jag har slängt glas, matlådor, assietter, formar och annat dylikt skit i ren frustration.

Jag utmanar följande 5 för samma sak:

1. Mathilda (www.martamathilda.blogg.se)
2. Zandra (www.zandrassmink.blogg.se)
3. Psychedelique, haha jag vet inte vad du heter så det får bli 'psychedelique' tills vidare (www.psychedelique.blogg.se)
4. Lesly (www.leslita.blogg.se)
5. Emelie (www.soligmorgon.bloggplatsen.se)

2 kommentarer:

Lesly Valencia sa...

haha kul att höra dina fem saker. Jag vet inte om jag har så mycket kul att berätta. Ska fundera lite till imorgon hehe.

Jättefin klänning förresten, men stjärnorna på. Var köpte du den?

Anonym sa...

ohh det där e så himla svårt.ahahha vet inte vad jag ska skriva om mig sj... hmhmh ahha

http://psychedelique.blogg.se