fredag 30 mars 2012

Noll aptit

Jag har verkligen noll aptit. Äter inte frukost längre. Det som alltid innan har varit mitt viktigaste mål. Ingen dag utan frukost. Äter jag frukost nu så är det isåfall mat. Riktig lagad mat. Det är det enda som funkar. Och det är det bästa man kan äta till frukost istället för bröd och juice och yoghurt och skit. Då är det självklart matlåda jag äter, är inte så ambitiös att jag ställer mig och lagar mat på morgonen;)


Idag blev det ingen frukost alls. Sitter just nu och pinar i mig korv stroganoff så att jag ska fixa 3 timmars träning. Är så trött. Vet inte hur jag ska orka idag.

Hoppas i alla fall att min aptit kommer tillbaka snart. Trött på att gå omkring och vara klen.
På kvällarna däremot kan jag vräka i mig mat och onyttigt skit.

Nä, ett riktigt LCHF-ryck är vad jag behöver.

Imorgon kommer mitt boendestöd så då blir det att skriva en ordentlig LCHF-matsedel och rensa bland alla tusentals papper här hemma..

Har för övrigt gått från att ha boendestöd 2 ggr i veckan ca 1-2 h åt gången till 1 gång i månaden. Det är bra det! Har haft boendestöd sen 2008.

Häj

Inga kommentarer: