torsdag 29 mars 2012

Knee hold



Jag blir så jävla förbannad på mig själv när jag inte klarar vissa trick eller övergångar. Blir alldeles gråtfärdig och ser svart ibland. När jag ser att alla andra kan utom jag då vill jag bara ge upp.

En vanlig enkel jävla skitshouldermount ska det vara så jävla svårt?! Jag har kommit upp i den såklart men då har det varit ett under.. Jag vill våga göra aiysha igen efter mitt lilla fall och jag vill kunna sätta en twisted grip handspring och en vanlig handspring. Samt bli bättre på air inverts och ingången till iguana.. Vill inte hoppa upp i den. Ner kan jag ta mig ganska sakta men upp är det värre. Spec med raka ben. Omöjligt.

Nä, ibland är det svårt. Satte en bra knee hold i alla fall.


2 kommentarer:

Malin sa...

Blir väldigt frustrerad med ibland när de inte går. Känner mig skitfjantig men kan bli riktigt arg! :P haha
Fin knee hold! :D

Vickan sa...

Jag känner likadant när ingenting vill funka som jag vill :)
Men du är superduktig :)