söndag 25 mars 2012

Snudda

Känner mig ofta som en riktig satkärring mot bland annat min älskade pojkvän fast jag vet att jag absolut inte är det eller kan rå för hur jag reagerar i vissa situationer.

Tex om vi sitter i soffan. Jag vill alltid ha mitt eget space och nuddar hans ena arm eller fot mig kryper jag bort eller ihop så att luften är fri igen. Jag hatar när saker snuddar vid mig. Det ska vara antingen eller. Håll om mig hårt eller försvinn!

Detta betyder inte att jag aldrig ligger nära min pojkvän i soffan. Det går bra så länge det inte är någon kroppsdel som kittlas osv :)

Det är tur att jag har min Tommi som accepterar hur jag fungerar. Jag vet inte om jag kan räkna med att någon kommer/kan förstå hur jag fungerar. Det gör inte ens jag själv. Men så länge jag blir accepterad så är det bra.

Nu ska jag härma Ful-Lars lite. Drar med en bild på mitt Larsbidrag också.

1 kommentar:

Vickan sa...

Jag gillar din t-shirt :)