torsdag 29 mars 2012

Till föruttnelsen

Jaha! Det piper när jag andas hur mycket jag än snyter mig och grejar med snoken (haha sjukt roligt ord i det hela) och när jag istället andas med öppen mun (för alla vet ju hur mycket jag ogillar näsor som piper) så blir jag torr i halsen och börjar hosta på en gång. Jag får gå skift inatt, fysatan.

Tatueringstiden är bokad nu 4:e maj kl 11 kommer rymden att finnas på sidan av min mage, en gul my little pony med lila hår och kråkan och molle som små rymdkatter i cartoonstuk.
Mer Sophie än så här blir det inte va?
Det kommer bli många sittningar. Men jag är så ivrig och litar helt och hållet på Heidi och Genssy.
Ponnyn ska ha en rätt så annorlunda sak på höften också. Men det får ni se sedan :)

Nu piper det så mycket att hjärnbalken(barken?) dör. Ruttnar.
Föruttnelse. Shit, det ordet får mig att tänka på när jag låg inne på avgiftningen under gymnasietiden. Var tvungen att ta med mig en läxa från skolan annars skulle jag få gå om (vilket jag även gjorde fast året därpå) Då var det en dikt som hette Till Föruttnelsen som jag skulle analysera så in åt helvete. Ett riktigt grovgöra i benzodimma och avtändningar. Vad jag minns fick mamma göra nästan allt och faxa det till avgiftningen eftersom jag inte var riktigt klar i skallen om man säger så. Jävlar vilken resa det där var.

Min mamma har i alla fall varit en ängel. En riktig skyddsängel under alla år. Jag skäms hur jag har betett mig. Men jag försöker så gott jag kan nu istället, eftersom jag inte riktigt kunde förut <3 puss mamma

Inga kommentarer: