onsdag 14 mars 2012

Gymnastbrygga

Har svårt att få armarna raka..

3 kommentarer:

Vickan sa...

sv: Tack Sophie! :)
Jo, det är ju lite kul att läsa olika bloggar och få inspiration osv :)

Snygg brygga iaf, jag måste också träna mer på min brygga :)

Vickan sa...

sv: Ja, vad är det det heter.. ja, jag vet vad du menar, med det tyget.. aerial silk eller nåt kanske.. ja, riktigt vackert med.

Ja, det ser svårt ut genom att ringen snurrar hela tiden väl också, jag skulle bli yr och rädd kanske :)
Samtidigt känns det som om det vore lättare att hänga sådär då man fäller ut benen och spärrar så man inte faller igenom, men jag förstår att det blir lite som en balansgång iaf..
Så man inte tippar hit och dit.. :)
Ja, det är lite läskigt..

Men ja, du är duktig :)

VinterVild sa...

Snygg! Du får stretcha axlar, när man kör pole så är de alltid stela :)