torsdag 15 mars 2012

Herregud

Fyfan jag är helt slut. HELT. Hostar så hårt att jag med stor säkerhet skulle kunna skita ner mig i farten.

Dagen började med samma syn som Lars i BB har, dvs; halvsyn. Ögonen var som en dödsförkyld ökenråtta. Fick hålla på i evigheter för att få bort gegget. Mysigt va?

Har fått flera spännande jobbrelaterade erbjudanden denna vecka. Hur kommer det sig att allt kommer på en gång? Fas3 lärling hos en grym fotograf i gävle bla.. Har även varit på dansstudion och målat idag. En stor ruffielogga över en vit tegelvägg. Sjukt drygt och teglet suger åt sig myycket färg men snyggt som fan kommer det bli när det är klart. Ska tillbaks imorgon igen och göra klart det.

Fick veta könen på min systers tvillingar idag. Noah kommer få två små systrar <3 Jag längtar verkligen ihjäl mig.

Justdet. Dagens helvete lär jag dra lite snabbt innan jag halvdör:
Jag HATAR att köra på okända ställen. HATAR att köra i stan i gävle. Fy fan. Idag blev jag så illa tvungen. Efter 2 panikattacker hemma med gråt och ynklighet inför Tommi åkte jag iväg. Skulle alltså hämta det där jävla färgbalsamet som jag vann i en tävling på salongen som gjorde min frilla. Hjärtklappning och ångest. Tog mig till tågstationen. Hade som tur var Jessica med mig i bilen. Det var överjävligt med folk vid 'parkeringen' så jag fick ställa mig på sniskan på ett sjukt konstigt sätt. Jessica fick kuta till salongen. Tog schampoo ist för balsam o fick kuta tillbaks. Under tiden tutade fucking 3 bilar på mig och åkte förbi och stirrade på mig. Alltså verkligen RÅGLODDE. Just där och då ville jag bara dö. Eller nä jag var fan redan död. Där satt jag alltså i min stackars ford ka (var stupsäker på att det stavades kaa men det är väl ormjäveln i djungelboken som heter så) och hade tagit mig till det där förbannade stället och folk har mage att TUTA på mig! Dom kom ju förfan förbi. Jag stod inte ivägen.

Ibland är människor så jävla dumma i huvudet. Kommer du förbi, ja vad fan klagar du på då? Idiotjävel.

Nu ska jag hosta upp djupet av min magsäck och glo på det älskade svinet Rodney. Underbara karl!

Gillar ful-lars mer och mer också.

Marcel kan ju bara klyva sitt huvud i två delar, tack! Ser ut som en avlång jävla mask som man köper på buttericks.

Inga kommentarer: