tisdag 3 februari 2009

awesome


underbar dag. jag mår bra i hela mig.

jenny, kristian, malin och mathilda kom hit idag och fikade med mig. fick jätte fina presenter och ord. en häftig känsla att bli uppmuntrad på det här sättet. hade inte förväntat mig någonting, så tack till er verkligen!

picken över i´et, det konstiga och det sjuka kommer nu:
i 2 månader har jag väntat ivrigt på att få svar från organismen, jag har klickat in mig på min mail dagligen i förhoppning om att han har svarat. hade nästan glömt bort det hela.. så ikväll satt jag framför datorn, tittade som vanligt i min mail och där bland de tre nya mailen finns ett från honom. han skrev och frågade hur jag mådde, hur allt går för mig, om jag håller mitt huvud högt och om det inte är ett år för mig snart. det här är inte slumpen, det kan inte vara det, det måste finnas någon mening med detta. han svarar på detta efterlängtade mail på just denna dag.. han kommenterade även min tanke om att visa boken för något förlag sedan när allt är klart: "Dessutom känns det konstigt att nån inte skulle vilja ge ut den med tanke på hur välskrivet det är, så är det inget påhittat heller, utan det är upplevt på riktigt, vilket slår all fiktion!". ååh hade hjärnan min kunnat fått orgasm hade den fått det tusen gånger om idag, jag är en glad sophie.

jenny blev kvar till sist, hon följde med mig ut och rökte innan hon gick hem, hon tittade på mig, log och sa "du är så jävla skön sophie! du har sån härlig stil. du har en cool svart skinnjacka och så syns en tröja med serieteckningsmotiv under, ditt hår är uppsatt precis som björn borg med röd färg i, du har helt vanliga sköna jeans och svarta tåfflor med helo kitty strumpor under, så står du bara där, tillbakalutad och ler, helt avslappnad, hade jag inte känt dig, och sett dig typ på bussen eller så hade jag gått ner på knä och frågat om du ville gifta dig med mig" haha. min stil är rätt.. egen:) love it.

nu blir det iskariot, njuta av denna fina dag och sedan sova.( fan vad självgod jag har låtit ett bra tag nu i bloggen, har egentlgien all rätt till det också, så -ursäkta mig men god kväll:))

Inga kommentarer: