torsdag 5 februari 2009

konstigt.

shit, det är knappt att jag kommer ihåg att jag har skrivit det där här under. jag var helt borta i huvudet när jag kom hem. förstår fortfarande inte vad det var som hände med min kropp. ni kanske uppfattar det som att det bara var en skön känsla i kroppen under massagen, men det var såå mycket mer än det. det var någonting helt obeskrivligt, en resa genom hela mig. var det mediation? healing? avslappning? jag vet inte, men jag tänker försöka uppleva det igen..

på måndag ska jag ringa pär igen, han sa att jag skulle smälta detta i några dagar nu, sedan ska vi träffas igen. jag kan inte sluta tänka på att han var så lurig efteråt, hans mimik sa "jag vet vad det var som hände med din kropp men det får du lista ut själv sophie".

häftig känsla, önskar fler fick uppleva det jag gjorde.. finner inga ord.

idag har jag hämtat mediciner på apoteket för 1600 kr (!!). 200 kr kvar tills jag får högkostnadsskydd igen, det kommer räcka i ett helt år, gratis meduciiin. tacka vet jag det!

Inga kommentarer: