tisdag 17 februari 2009

forscerat


jag har en urinvägsinfektion from hell så jag spenderar denna eftermiddag med att nyduschad, sitta och lyssna på shpongle. jag har ett drogsug som smyger bakom mig så det är bäst att jag åker tidsmaskin genom skrivandet istället, och så tänker jag organisera om i mina alldeles för trånga garderober. ingenting får plats så det gäller att vara effektiv.

imorgon ska jag tömma några rör med blod på hälsocentralen för att sedan få ventilera lite med min psykolog. jag måste stolpa upp vad jag vill prata om innan, annars blir det hjärnsläpp när jag väl sitter där.
kanske att jag ska ta och nöta senaste säsongen av lost som jag har skjutit på alldeles för länge? ser inte ut som att jag tänker gå utanför dörren idag då jag är kissnödig var tionde sekund, natten var hemsk. alltså h e m s k
och jag säger bara shpongle - star shpongled banner. det är så fantastiskt, så jävla fantastiskt. och snart blir det kryssning med sophie. stampa hälarna av sig.

Inga kommentarer: