tisdag 10 februari 2009

Tusen alper


Hej vänner, publik, fans, haters och what ever. Idag lever jag efter organismens rad 'det kommer fan aldrig hända att jag faller av. skapandet är min triumf för den här pennan den är allt jag har.' och : 'jag flyger upp från djupet i marken innan det rinner ut i sanden låt min röst får höras över tusen alper! Så spela mig högst, spela mig väl och låt mina känslor få komponera en sång av hela min själ!' poesi mina vänner, poesi. Jag känner mig som en kreativ bomb och jag ska visa hela världen att skrivandet är min väg att gå.

1 kommentar:

du kan kalla mig nilla eller maria,detta är en data så jag vill inte gå ut med namn än.eller kön på tex barn. sa...

hej du låter så stark jag känner mig som en mupp som inte får nåt gjort järmförelse men dig men då skyller jag på åldern bra va skoja.idag ska jag försöka få upp humöret o klippa mig o skära brukar göra det sen solarium då lyfter jag mig själv,,du snälla hur har du gjort ett räkneverk,hasse o jag finurla lite på det men vi gicck bet..ha det bra nu min vän