torsdag 5 februari 2009

tripp!

det jag nyss har upplevt går egentligen inte att beskriva. det är bortom alla droger jag har petat i mig, det är bortom alla känslor jag har känt och det är bortom allt som finns i världen, jag är helt chockad, skakig och borta i huvudet just nu..

jag hade tid hos min kusins kille, pär, för massage idag, pga mina spänningar i käken, vi satte oss ned först och pratade igenom allt, jag förklarade att jag inte kan slappna av, att jag aldrig någonsin har slappnat av på riktigt. vi kom fram till att jag ska börja med att meditera (som jag alltid har velat) och att jag även ska få testa att ligga på hans spikmatta, jag ska även få vara hans försökskanin angående öronakupunktur då det fungerade jätte bra på avgiftningen, jag tvärslocknade i 45 minuter. nåja, efter vi hade pratat om detta så masserade han mina öron, jag somnade.. eller jag vet inte om jag somnade, jag var medveten om allt som hände, men jag var vaken på något konstigt sätt ändå. fick vända mig om på rygg, han släckte lampan och la en kudde under mitt huvud.. han masserade mina tinningar, mitt huvud.. sen vaknar jag upp och känner något i min kropp jag aldrig har känt. pärs händer var vid mina käkar, han höll dem helt stilla.. jag tänkte fråga "vad gör du?" men jag gjorde det inte, jag låg kvar helt avslappnad och hängde med på vad han gjorde.. rätt vad det var blev hela mitt bröst kokhett, magen likaså, i mina armar och ben strålades känslor ut som kan liknas vid att få morfin IV, det var som orgasm, hela min kropp kändes som ett enda stort drogrus.. jag var inuti min egna kropp och reste, upplevde saker, kände exakt hela min kropp, varje liten ven, varje muskel, varje detalj. som att jag var i olika världar, fast i min egen kropp, och reste..
ruset avtog efter ca 20 sek.. pär flyttade sina händer några cm uppåt käkarna, jag tittade inte, men jag kände det. efter ca 10 sekunder kommer den där underbara värmen igen, det där jag BARA har känt under drogrus, jag ville nästan börja gråta när jag låg där. jag blev helt rörd, helt känslofylld.. sen kom alla de där morfinorgasmheroin-känslorna igen med en blandning av att resa i sig själv som med 2c-b


JAG HAR TRIPPAT, JAG HAR FÅTT I MIG MORFIN? hur fan gick det här till? vad var det som hände? healade han mig? var det för att jag aldrig har känt mig avslappnad?

när jag var klar satte jag mig breve mamma och pär, sa "det där var som att skjuta i sig morfin, jag har aldrig upplev något liknande, det är bättre än alla droger jag någonsin har petat i mig, vad gjorde du? vad var det som hände? " med en gapande mun


han såg så lurig ut, jag fick inget direkt svar, han sa bara att det kan bli så när man är riktigt riktigt avslappnad.. men jag tror det var någon healing.. varför höll han annars sina händer sådär?

i bilen hem var jag helt i extas.. sa till mamma "FAN, om någon kommer vilja ha ett drogtest av mig så kommer det bli positivt" haha, så jävla verkligt kändes det hela.


nä jag fattar ingenting, måste smälta detta, hur kan man få sånna känslor utan droger? förklara någon=?????

1 kommentar:

Hasse Arvidsson sa...

Pröva spikmatta - Det är så jäkla skönt och avslappnande - Jag lovar.

Med respekt Hasse A