tisdag 24 februari 2009

it's all over

kristian ligger och sover sött i min soffa här bredvid. molle går fram och nosar ibland och funderar över varför pojken inte vaknar..

min älskade älskade kusin lämnade en kommentar under inlägget spikar och grodyngel. måste lägga in det här, tyckte det var lite roligt.. söta kusinmin.
"Ja du GNÖLADE faktiskt;p Men det var inte någon som fick ner dig från sängen, som du kanske kommer ihåg så hade jag ett väldigt tålamod med dig, för jag förstod mig på dig och ditt humör, så jag lät dig ligga kvar:) Där låg vi i tältsängen, jag med ett hål i foten och du med en brinnande avundsjuka:P "

jag ska även svara på frågan huruvida jag ser på droger idag och hur min syn har förändrats på droger genom åren, om jag ser lika på alla droger osv. det var en anonym som skrev och var nyfiken på hur jag tänkte angående det. så jag ska svara när jag har tid och ork!


I could hold your beautiful hands
And kiss your beautiful eyelids
Throw open your beautiful doors
And phone your beautiful friends

But it's all over

I could bind your beautiful wrists
And shut your beautiful eyes,
With the drugs, with the drugs, with the drugs
And kick your beautiful doors in
O shame on your beautiful friends,

Cos it's all over

Inga kommentarer: