torsdag 12 februari 2009

Klapp


Jag är galet torr i munnen för tillfället, ligger i min soffa (mm jätte roligt va) och har läst lite i moore. Har lite , egentligen rätt mycket, hjärtklappning. Jag är för stressad helt enkelt. Har så mycket i skolan att lämna in nu i veckorna, är expert på att skjuta upp saker in i det sista, men jag fixar det.. Idag gjorde jag ett prov i historia, i bilen hem var jag så slut i huvudet att jag grät hela vägen hem. Fan så mycket att ta in i huvudet, så mycket att komma ihåg, det blir kaos helt enkelt. Klarade provet, behövde bara skriva om två saker hemifrån då jag inte hade pluggat så mycket på de punkterna.. Annars har jag inte haft tid riktigt till att skriva här, eller snarare, jag har inte haft tid till att rensa tankarna. Som det ser ut nu så flyter jag bara med allt som händer. Den nionde mars börjar min intensivkurs för körkortet också, spännande, men det kommer bli en jobbig tid. Det är jag medveten om. Äntligen börjar min kropp slappna av, har varit för upp i varv idag. Har rätt mycket att skriva om men orkar inte göra det via telefonen så jag tar det en annan dag. Dessutom ska jag sätta lösenords grejs på min blogg om det går. Ska agera snille imorgon och se om jag hittar någon sån funktion, återkommer om det. Nu ska jag ta något att dricka, sen blir det god natt. Nya säsongen av hjälp är det bästa som finns dessutom. Häj

1 kommentar:

Mia sa...

åhh har det kommit en ny säsong av hjälp?!? går den på tv? :)