måndag 22 juni 2009

äntligen

nu har jag sagt hejdå till min gamla pundburk och har faktiskt fått bort alla sladdar och helvetes fanskap. nu har jag laptopen istället och INTERNET FUNGERAR trots att jag tog bort alla sladdar som jag inte hade någon aning om alls vart de gick. men denna dator jag sitter på nu är HÖR OCH HÄPNA en riktig pundburk det med (skoldatorn som har några år på nacken) så i veckan ska tommi och jag ut och jaga en ny bra laptop åt mig.

jag var faktiskt duktig som utmanade ödet och tog tag i detta virrvarr.
nu ligger hela mitt liv på en extern hårddisk och det känns skönt att jag är av med den där jäklans datorn:)


nu ska jag se klart på filip och fredrik. imorgon bitti kommer hon som ska hjälpa mig med boendestödet hit, efter det ska jag till psyk och träffa min psykolog (ah justdet jag borde skriva upp på en lapp alla punkter jag vill ta upp) sen efter det åker jag och mamma till valbo och shoppar upp mina presentkort som jag fick på studenten.

Inga kommentarer: