söndag 28 juni 2009

peace and love



























underbara dagar.. åkte till tommi i onsdags efter jag hade varit på navet och tittat.. köpte dator och vi lagade pannkakor. på torsdagen minns jag inte vad vi gjorde? åt fläskfilé? ja så var det nog:) i fredags blev det grillfest i årsta och det var jätte kul att få träffa marteen och mike igen. sist var sommaren 2006.. igår åkte jag tommi och malin till peace and love.. underbart. skit, lort, baciller, värme, musik, svett, ont i fötterna.. jag älskart! vi fick immortal techniques autograf på våra tröjor och jag var lycklig som ett barn på julafton när kalle baah spelade och för att inte tala om när governor andy klev upp på scenen:) lars winnerbäck var grym och håkan hellström också såklart även fast jag var jättetrött..
justja i fredags dansade jag och tommi lite vals i hans trapphus också hahha! hade jag glömt.
orkar inte skriva fint idag, det blev lite ihop-raffsat..

dessa dagar med dig har varit det mysigaste.. jag älskar dig!!!

1 kommentar:

T sa...

du är ju för gullig. Älsk! <3