tisdag 2 juni 2009

det bara blev så

igår blev det som det blev, jag spottade en kille i ansiktet och tog stryptag på en annan.. nu är jag öm på armen och är röd och svullen. min klocka gick dessutom sönder.
nej jag var inte påtänd, nej jag var inte full. några snubbar skrek till kristian att bögar skulle utrotas och jag orkade inte höra på de jävlarna helt enkelt. de förstörde både min och kristians kväll så dra åt helvete med er.

de som ska hjälpa mig med boendestödet gick precis. de blev förbannade när jag berättade om att jag bara fått min medicin som hjälp efter jag fått diagnosen. alltså ingen hjälp i övrigt alls.. så nu är det på gång, de ska hjälpa mig att få träffa en arbetsterapeut och någon som kan komma hit och hjälpa mig att strukturera allt till en början så att jag själv kan klara det senare.. de tyckte att jag abslut skulle få hjälp och det känns skönt att det äntligen är på gång. skönt för mamma också om inte annat..

puss

3 kommentarer:

cuovgi sa...

även om våld aldrig är att föredra så hade jag fan gjort samma sak, fan vilka äckliga jävla idioter, bra gjort sophie!!!

T sa...

Reactions equals fuel for their fire. Ibland är det bättre att låta dom slockna ut. ;) <3

nädix sa...

jag tyckte du gjorde helt rätt sophie. btw, va kul att du fått hjälp. hade också sånt där och det hjäpte mig otroligt! hoppas att dte kommer att gå lika bra för dig! puss!