måndag 22 juni 2009

sladdis




åh, TÅLAMOD SOPHIE. varför känner jag ingen händig jäkel som kan hjälpa mig med datorn och alla miljoner sladdar till den? jag ska flytta hela ekipaget och jag gör det inte förrens jag har någon som kan hjälpa mig, jag har brytit ihop under mina tidigare försök för det är så mycket sladdar som jag knappt vet vart de går någonstans haha. jag får flipp. har varit på väg flera gånger idag men hejdatmig själv som tur är:)


det känns som att jag håller på att få feber, kroppen värker och ögonen åker igen. är helt dödstrött. ont i halsen.

lördag ska bli det bästa på länge. jag älskar att göra spontana saker. tommi visste inte ens om något så jag och malin bestämde oss för att åka imorse och på samma gång så betalade jag hans biljett också. han blev lite förvånad men gillade idén mycket;) så nu jäklar blir det till att se bra band må ni tro. hoppas det löser sig med parkering bara.


kram till er där ute.

Inga kommentarer: