fredag 5 juni 2009

skjut och gräsklippare


skjut.. världens mysigaste band, som har äran att vara från sandviken. som har funnits med i mina öron i några år nu. jag tycker att ni ska lyssna, körsbär är helt otrolig..
http://www.myspace.com/skjut

det blåser, det regnar och mitt i allt kaos här utanför så står det en gräsklippare och brummar alldeles för sig själv på gräsmattan. har någon bara glömt den eller är det en spökgräsklippare?

jag önskar att du stod bakom mig, så att du kunde krama om mig på det där mysiga sättet. och tänk ändå, vi har känt varandra i fem år, levt i intensiva känslor och mött så många dagar och nätter tillsammans att man tappar räkningen. jag tror fortfarande att vi väntade på den rätta tiden. du är mitt vackra hjärta i den mest perfekta dimenionen som finns!

1 kommentar:

T sa...

älskling ^^ <3