måndag 15 juni 2009

underbart



jag väntar på att tommi ska komma hem från jobbet. sitter och tittar på småstadsliv 1 och jag skrattar hela hela tiden, det är det roligaste jag någonsin har sett.
"Ingmar! Nu lugner du dig!! Det är ju rena rama cirkusen bara man kommer innanför dörrn de e skor åtammefan kattskit överallt det går ju förfan inte att ta sig in här och senska jag laga mat kan inte ens bre en smörgås åt lillpööjken!!"

igår kväll tittade vi på UFC, jag somnade dock efter den första matchen. det var världens mysigaste kväll i vilken fall som helst.

jag har funderat lite över vad det var som hände inuti mig i lördags natt, men jag vet fortfarande inte. det enda jag kan jämföra känslan med är healingen jag fick i vintras. det var samma sak som hände i min kropp då, fast denna gång kändes det mer starkt och intensivt.. jag andades darrigt med öppen mun och såg in i tommis ögon, jag vet inte hur länge. sedan kände han på min puls och då kom allt som en stor våg över hela mig, det började i magen där en varm underbar känsla exploderade och strålade vidare ut till mina armar och ben, ibland var jag tvungen att blunda för att allt blev så starkt.. jag vet inte om någon av er har fått morfin IV någon gång, känslan kan hur som helst liknas vid det, eller om ni tänker er en orgasm fast över hela kroppen..
det var det vackraste jag har varit med om i hela mitt liv och jag kommer aldrig att glömma bort den natten. tänk att något så magiskt kan ske bara genom att titta in i varandras ögon. det var som att vi var ett med varandra, att våra själar möttes, att tommi förstod allt om mig, att jag förstod allt om honom, vi sa inte ett ord till varandra.. vi bara låg och tittade..och tittade..och tittade...

1 kommentar:

Anonymous sa...

inte för att vara jättepetig, men det citat du tagit ifrån småstadsliv, är ifrån den andra filmen.. sjukt roligt dock!
peace