söndag 7 juni 2009

troll

jag lyssnar på ted gärdestad - angela, dricker hemmagjord jordgubbsmilkshake och nu fick jag en tvångstanke att skriva "as god, tillintetgjord, hemmagjord, snabbt ihopsnodd, välbetrodd, mumsbebodd jordgubbsmilkshake utan alfagrodd" så nu har jag det ur världen också.

jag känner mig inte ett dugg trött, trots att jag och mia har härjat på med att montera upp min nya tv bänk i 2 timmar och dessutom handlat mat på maxi (som får mitt huvud att brinna upp)

kevin costner är gubbsnygg, håkan hellström är mysig och jag får hela tiden för mig att det går någon utanför mitt fönster fast egentligen är det reflektioner (heter det så?) från tv;n som speglar sig.

jag läntar efter tommi! sitter här med mitt fåniga leende och har sån lust att hoppa i sängen, dansa HAMBO, springa barfota och göra kullerbyttor, blåsa såpbubblor och ha vattenkrig.

men imorgon ska jag få klä ut mig till ett troll så det kommer vara ganska tillfredställande. (vår klass heter bergatrollet så vi ska klä ut oss och spela brännboll) jag hatar brännboll så jag ska sitta på sidan, helst av allt vill jag vara ett penntroll men jag orkar inte anstränga mig med att färga håret.

hejdårå

1 kommentar:

malin sa...

brännboll som är så jävla roligt:D