torsdag 18 juni 2009

vilken sophie?

jag trodde att det skulle bli psyket nästa idag. jag vet inte vem jag var men jag var inte mig själv i alla fall. jag gick i en konstig bubbla och hade vanföreställningar i mitt huvud som var helt från vettet. det var någon annan sophie som tog över mitt huvud idag och jag kunde inte styra över det och jag kände mig psykotisk ett tag där på förmiddagen.

gick över till sandra vid femtiden eftersom att vi skulle åka till sophie och fira hennes födelsedag i torsåker. i sandras hall satt jag på golvet och grät och mathilda strök mig över axeln och sa "du behöver inte följa med om du känner att du inte orkar" och jag svarade "jag följer med! hemma tänker jag då inte vara för då går jag in i en vägg". och jag följde med.

underbara sophie sandra och mathilda, så få ord, blickar, gester och rörelser som kan betyda så mycket. ni betydde allt för mig idag även om ni inte vet det själva.

2 kommentarer:

Kusin sa...

Allt för dig<3

Sophie sa...

Våra vägar har korsats av en anledning hjärtat! =)