måndag 22 juni 2009

gammalt..


detta hittade jag skrivet i ett block som låg under datorbordet:

"Only this moment hade gått på repeate fem gånger. När den gick igång för den sjätte gången gasade pappa och körde om en eller två bilar. Det enda jag tänkte var "hoppas att det kommer en bil bakom kurvan så att vi krockar och att jag dör". Maxi säger att ögonblicket innan är så perfekt. Jag vill också uppleva, känna, dö, inte finnas. Med stängda ögon och Röyksopp i öronen hoppades jag på att få krocka. Förut var jag livrädd för omkörningar men nu ser jag bara fram emot dem och jag hoppas på något hemskt


/Sophie 29/6-2007"

1 kommentar:

Anonymous sa...

Men va schysst att det jag skriver kan vara till hjälp och ge hopp åt någon. Det är ett helvete att ta sig ur drogdimmorna och försöka hitta livet på stadiga ben igen. Men det går. Efter 6 år missbruk av all jävla skit jag kunnat få tag på har jag funnit ett sätt att vakna på morgonen och gå igenom en dag utan en enda lina eller 10 xanor. Livet är fan bra vackert och det går att få ordning på det, bara man får klart för sig vad man vill, så kan man hitta vägen dit. Massa kramar & styrka. Gillar din blogg som fan, du skriver jävligt bra! peace /J.