tisdag 9 juni 2009

så här är det

jag vet att jag inte behöver men jag borde kanske förklara min frånvaro angående studentveckan.

jag orkar inte helt enkelt, jag orkar inte delta i alla hysteriska dagar med glada sistaårselever som sjunger och ler konstant. jag har trampat på skolan i 4 år och det enda jag begär och VILL är att få gå på studentdagen, resten orkar jag inte. jag håller på att brinna upp psykiskt enbart över studentdagen, skulle jag dessutom ha planerat in alla andra dagar så skulle jag explodera. pga min ADD blir intrycken i min hjärna så intensiva att jag inte orkar delta i allt.. jag blir för utmattad, orkar inte fokusera. skulle jag ha varit med under alla dagar skulle jag bara ha uppfattas som en tråkig tillbakadragen och irriterad sophie och det vill varken ni eller jag. därför har jag valt att stanna hemma. inget personligt mot klassen över huvudtaget utan mer för min egen skull för jag känner min egen kropp och vet hur jag fungerar.

jag skulle bli mer överhettad än vad jag redan är.


tack

Inga kommentarer: