lördag 20 juni 2009

it's my life

underbar dag. helt perfekt. jag har varit i min sommarstuga med släkten. knyppling matthias och sophie kom senare på eftermiddagen. måste få berätta att jag har blivit helt såld i the animals -hur har jag kunnat missa detta fantastiska band? IT'S MY LIFE är så otroligt skön och jag satt i stugan med den låten i bakgrunden, med gult presentsnöre i håret och diggade takten medans jag skissade i mitt block, pappa och mamma satt i soffan och spelade luftgitarr, pär trummade och log, hasse och gittan dansade, mattis och mattis grillade korv och mös framför brasan.. ett minne jag kommer plocka fram när jag är en annan sophie.

sen gick jag upp på kullen med gummistövlar och en alldeles förstor tröja och ringde min underbara. tänk så glad du gör mig. jag älskar dig!!!!

Inga kommentarer: