måndag 8 juni 2009

"majken is my woman

she's prrrreetty and she's OOOLD"

jag brinner upp! jag är helt överhettad. jag är som rolle i mia och klara på halloween! "I dddrrrrink blood".


på fredag tar jag fan studenten hörni! imorgon tatuerar jag mig, på onsdag ska jag noppa och färga ögonbrynen, på torsdag kommer min underbara jackie, på fredag händer det.
jackie sover hos mig, hjälper mig att bli vacker på morgonen.. sedan skjutsar knypplingskusin (haha att jag kallar henne det än) in mig till skolan, sedan kommer allesammans och ser när jag och alla andra "går ut".. min älskade älskade tommi och min sockersöta pusselbit nada kommer med tåget 13.30 och åker med oss hem till studentfesten, danne kommer även senare på kvällen vilket blev en glad överraskning (han frågade mig idag vad som var en bra studentpresent, jag svarar en hålslagare HAHA, dock med lite ironi i;). det kommer bli en underbar dag iallafall, framför allt för att det bara kommer människor som jag älskar. verkligen älskar.

jag måste nog gå in till köket nu och måla upp håkan hellström bredvid tony montana. vilken kontrast va? jag återkommer med bild. en annan är snabbare än blixten haha.


öser på med lite army of the pharaohs och sätter igång med målningen nu innan det är dags för något så tråkigt som att sova..


satan i gatan också, 20 tillskott från igår som läser min blogg. vad kul:) jag är så nyfiken på vilka som egentligen läser. VILKA ÄR NI, säg:)

1 kommentar:

T sa...

tommi här. <3 varje dag.