tisdag 9 juni 2009

fuck you

jag har dammsugit, skurat och diskat bort min ångest och resten av nerverna som biter som irriterande jävla knott mitt i natten i bröstet på mig.

jag är så jävla förbannad över att människor tror sig veta mer om situationer som JAG har varit med om och som JAG har KÄNT, trots att de inte ens har varit delaktiga i dem ett jävla dugg. vill ni verkligen veta hur det har känts för mig under detta år? VARSÅGOD, kryp in under huden på mig och ta del av mina känslor likt ett stormande hav. ni tror att ni vet, att ni VET BÄST. att ni vet mest och bäst om narkomaner, knark, abstinens, drogfrihet, rehabilitering. sluta tyck så jävla mycket, och om ni nu tycker något så stå för skiten ni säger eller dra bara åt helvete.


magnus betnér räddar kvällen
"FRA lagen går under kategorin statliga rövknull. Inte av den romantiska karaktären där man först spottar i anus och stoppar in den....... jag tror att försvarsministern kör torrt det är bara det jag försöker säga"

Inga kommentarer: